Twilight

Okej,den som inte sett eller läst twiligt vet ju vad den kommer göra i framtiden. Sjuukt bra böcker och jag vet inte varför men varje gång jag läst får dom mej att tänka som fan, och gjort att  lugn/fin tragisk och klassisk musik blir drogande x) haha. Och jag är faktiskt inte den enda. Idag satt jag i bea i korridoren och lyssna på klassik piano musik folk gick typ förbi och bara glodde, typ : Öh va det inte dom där som va typ inte vet jag Tokio hotel freaks? ......
Men dom som inte tyckte den va bra kunde ju gå och ta sig nånstans, vi hade Sonia på våran sida och hon älska böckerna med så imorgon ska vi åka och kolla den på bio.. för 3 gången? *host*


Kommentarer
Postat av: anonym

ÅÅH jag älskar Twilight böckern :D!! så jävla bra

2008-12-16 @ 15:22:49
Postat av: li

Haru sountracken på datan elr nåe så du kan skicka?

2008-12-16 @ 15:23:58
Postat av: :D

GAH!! Har sett filmen på bio och hos en kompis en gång hemma på datan, såå sjukt bra alltså :D jag dör x)

2008-12-16 @ 15:25:07
Postat av: thea

asså skärpning bea skriiiiv!

2008-12-20 @ 18:32:59
URL: http://bloggis.se/thea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0