wohoo

Idag så lyckades jag såklart komma sent till skolan, alla är förvånad x) Sen satt jag och mobba beas talfel hela lektionen höhö x). Sen hade vi ju våran trevliga 3 timmarshål timme då jag och Bea satt och försökte spräcka vårat level rekord på bubble spelet. ingen framgång om man säger så.  Sen satt vi resten av tiden och prata med hanna,julia,sonia, om vad sex egentligen var xD vi hade väldigt delade uppfattningar. ganska intressant. Sen hade vi svenska, faktiskt väldigt rolig del av dagen x) Bea satt och fortsatte med sina talfel och försökte trotsa tyngdlagen, Umalt satt och muppa med lärarnen hela tiden, och jag och bea satt och garva åt han. Gjorde nya fina fuck you tecken, eller sätt att göra dom xD och massa mer som inte vore så snällt att skriva här

Kommentarer
Postat av: Tjoo

vadå sex egentligen är? xD haha ganska självklart? :P

2008-12-03 @ 18:43:22
Postat av: Beaskiii

Jag tkr inte vi ska mobba mina talfel xD Dessutom kan det ibland vara bra att trotsa tyngdlagen även om det inte är sååå bra för mig xD

2008-12-03 @ 19:17:22
Postat av: Anonym

haha du är inte lika stressad när det gäller skolan som vissa andra är, glad att du slipper vara ett stress barn iaf! :) :)

2008-12-03 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0