FÖR varmt...

Ja, nu har jag gått här i en månad och sagt att jag är mycket besviken på skånes väder. Förväntade mig mkt varmare. Gudarna verkar ha lyssnar på mitt gnällande.. nu e det för varmt. Specielt i vårat papphus där det inte går att andas. Ni vet när bilen har stått i solen och det är alldes stekhet. så är det i vårat hus. Lite svårt att sova där. hummel.

Idag var ja nere vid stranden igen med Daisy, som ja nu skulle vilja kalla våran strand för det är bara vi där. Och det är en liten fin symobol att det verkligen är VÅRAN stran för varje gång vi kommer.Så är det jämt 2 svanar som simmar förbi. lite kärleksfult sådär. Ett tecken helt enklelt, att hela min sommarkärlek kommer gå åt min lite väl stort fetto till hund. Naaw ^^ haha.

Lagade mat idag, gick väl sådär. Fick ringa sonja och be om hjälp när det var på väg åt helt fel håll x) haha.

Kommentarer
Postat av: Tolli

HAHA du är så djup bööa! :) och du kan inte laga mat men jag tkr om dig ändå, moha!

2009-07-06 @ 23:30:49
URL: http://floffsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0