Jävla liv för ingenting

Sitter just nu och trycker i mig marshmallowsFluff så det står härligt till.
Kom nästan nyss hem från stallet. Varit och badat med Daisy och nere vid stranden. Och ikväll ska jag till Bea så ska vi,Alexandra,angelica och Elin tror ja på Ystadfestivalen :)  Bli ännu mer tjock där med sockervadd och munkar ^^

Just ja igår satte jag och Daisy ett jävla liv på nere på anstalten/häktet. Pappa hade lämnat Daisy i bilen med med bakluckan öppen så hon skulle få luft och så jag skulle kunna komma ner och hämta henne där sen.
Iallfall så börja dom he spanning på våran bil dårå, trodde att någon utifrån skulle hjälpa någon att rymma. Osså sen kommer jag på moppen och åker fram till bilen och håller på . Så det kommer 2 vakter fram och pratar med mig och vems bil det va och så.. Då hade hela morgonen 6 personer suttit på spanning på våran bil och när ja kom blev det ett jävla liv, tyckte ja va ganska komsikt.
Sen på kvällen gick vi och lyfta hö i några timmar. Har ont i hela kroppen. ack ack ack...


Bea <3 Fluff

Ps.. daisy åt upp min rulltårta :O hundjävel x) ds

Kommentarer
Postat av: JULIA AMANDA

amen inte missade du väl henne? hon lilla tjejen som kom fram till oss och sa hej! som sen gick ner och satte sig med ändan i vattnet!

2009-06-28 @ 22:17:09
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: thea

men kan du bli lite blondare eller? haha shiiiit. :) söt du!

daisy är en tjockis som äter upp din mat, :o

2009-06-28 @ 22:47:32
URL: http://bloggis.se/thea
Postat av: thea

men kan du bli lite blondare eller? shiiit. haha, söt du!

och daisy är en tjockis ju..det är liksom bevisat!

ja det är helt galet att michael jackson är död, jag blev chockad! :o of course.

förstår dock inte vad du menar med att de känns som att massa djur och människor dör den här veckan? :/

2009-06-28 @ 22:52:35
URL: http://bloggis.se/thea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0