Östersund

Kom hem från Östersund för cirka en vecka sen. Jag vet, jag är as seg. Det var grymt roligt att träffa er alla igen:)
Sakner er redan. Och grattis till thea på studenten oxå :D maha
NU e det sommarlov, och jag tror jag är den enda som inte hurrar och skriker för det. jag orkar inte ha sommarlov har ändå inte så mycket vettigt att göra känns det som. I skolan träffas man iallfall folk och så. Men får se. Sommarlovet kanske blir jätte roligt. Vet lite vad jag ska göra iallfall :)
Ska åka upp till Östersund till yran xP
Åke till Amanda på öland :) <3
Jag och Bea ska ha en två pers fest och sen kolla på alla harry potter filmer xD
Sen ska jag bea julia sonja hanna och victoria åka till malmö och åka en sån där båt och ha vettenkrig xD
Sen i juli ska jag åka och se Johan palm i kristanstad :D fett nice. aja har lite att göra i sommar iallfall :D
Sen hoppas ja på att lite folk kommer ner och hälsar på med :)

Här kommer lite bilder sen Östersund :)

Jag Thea och Julia



  

 

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha din lilla mupp! Speciellt på bilden med Glänsa ^^ hahahahah <3

2009-06-14 @ 23:27:31
URL: http://nallo.blogg.se/
Postat av: thea

bea har uppdaterat, omg vadan detta? även vadan detta, vem skriver så. men iaf, tack tack tack för att du kom upp på min student! :D:D

see you soon! <3<3

2009-06-15 @ 00:34:10
URL: http://bloggis.se/thea
Postat av: Tolli

haha snyggaste close-up bilden där du! :)

haha fan va gullig bild på dig och flänsprupp, den kmr jag inte ens ihåg att jag har tage :)

2009-06-17 @ 18:35:05
URL: http://floffsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0