Why can't I ?

Denna skoldag var väl ganska intressant.
På historie lektionen kommer våran historie
lärare in och ställer sig på katedern.
 Och sen ska alla vi oxå göra det.
Av den övningen skulle vi lära oss
att man ska se allt ur olika perspektiv xD
Det var ganska skoj.

Och på tal om historia, på våran föra historie lextion så satt,
 Ja bea,umalt,vixie,julie och sonja i ett grupprum.
Och kom ganska mkt in på annat samtals ämne.
 Och då menar jag väldigt fel sånt man defenitft inte vill att ens lärare ska höra.
Osså kommer läraren in och vi börjar prata om arbetet osv.
Läraren: Om ni jobbat mer och pratat mindre om strunt skulle ni hunnit längre.
 Jag har stått här utanför och lyssnat på er i 5 minuter och ni har inte pratat om det ni ska..

När han gick.. typ dog vi? XDXD




 

 Losing grip


Kommentarer
Postat av: Liz

haha,typ en sån sak hände med mej och mina kompisar. Det var väldigt pinsamt!

2009-03-10 @ 20:37:22
Postat av: thea

haha men soft lärare då som står och tjuvlyssnar?! haha, va fan handlar det om?! :p

haha, jag ska också bli en bättre läsare av din blogg, nu när du faktiskt uppdaterar lite:o

<3<3<3

2009-03-10 @ 22:42:39
Postat av: thea

sorry bea opera skiten vann, det är pinsamt att vara svensk! :p

skriv oftare! haha. när får man träffa dig igen då?

<3<3<3

2009-03-15 @ 19:30:56
URL: http://bloggis.se/thea
Postat av: Tolli

haha, nu vart man ju lite nyfiken ;)

2009-03-16 @ 18:09:36
Postat av: vixie

Ja fy fan, haha det va ju jag som bara prata på XD haha

2009-05-24 @ 14:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0