Hemma igen...

Efter en tuff resa upp till stockholm är man äntligen hemma igen :D

Om vi tar allting från början. Tisdagen börjar med att på tåget drabbas ja och Bea av kraftigt illamående och jag öppnar min cola och spruttar ut allt över oss,packning allt.. Bra Bea bea, applåder!!
Men sedan gick allting mer eller mindre bra. Vi lyckades ta och till min mormor och gå på stan utan att gå vilse alldeles för mycket.
På Onsdagen däremot så hittar vi inte "arenan" Fryshuset. Det hela slutar med att jag och Bea går genom en skog.. hummel mummel. Men sen hittar vi klubben och vi kom in utan problem och hamnade på första raden :) Konserten var såklart helt underbar :) Efteråt fick vi träffa Alesana och vi sa till dom att vi sett dom i danmark med då vart dom uber glada och ja levde på deras leende resten av kvällen. Det va bra med lite extra energi eftersom jag och Bea missar bussen till mormor och sen när den väl kommer så glömmer vi hoppa av och måste sitta och vänta på bussen en halvtimme till... x)

Men sen på torsagen gör vi nog våran största tabbe, vi kollade inte på biljetterna när tåget gick utan gick bara omkring och trodde. Smart? inte? Nehe, jasså det trodde vi...
Så vi missa tåget och har inte pengar till att ta oss hem. Men efter mycket om och men så lyckades vi skrapa ihop pengar och kan köpa oss en nattbiljett till bussen. väldigt stressigt.. Men iväg kom vi. Efter 7 timmar väntan på T-centralen så sitter vi på bussen på väg till Malmö :) 
Kommer fram klockan 7 och tar sen det lila påga tåget till Ystad och går till skolan :)
Med tanke på att det va jag och Bea i stora stockholm tycker ja vi klara det väldigt bra :) ^^




Jag och Bea :)



Fail dålig bild men wtf, köpte lite saker :)
Alesana hoodie och poster,
Th tidning och H&M tröjan
och en tröja från Rio :)

Kommentarer
Postat av: Tolli

sv:

tack så mkt snygging! :)

2009-05-30 @ 16:23:43
URL: http://floffsson.blogg.se/
Postat av: Tolli

ja vad ska man säga.. jag känner igen mig lite grann faktiskt :)

2009-05-30 @ 16:42:18
URL: http://floffsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0