Östersund

Jaa då är det dags att börja packa igen då. Klockan 5:14 på tisdag går mitt tåg från malmö station upp mot norrland till Östersund ^^  Tågresan blir väl cr 13-14 h ^^ Men allt detta för min lilla Thea som tar studenten :D
Efter 3 slitiga år ska hon äntligen bli fri ^^ 
Men men sen vad mer som händer vet man icke. Ska träffa alla som ja hinner x) Jag e fett sugen på att grilla korv och challemallar nere vid vattnet och typ... Spela brännboll här nere i skåne e ju typ alla handikappade på det saken, haha  x)

Kommer iallfall bli AZUM :D

Bea&Thea

Gammal och fin bild på mig och Thea ^^
Hon får lite extra mkt på min blogg idag för hon tar studenten! wohoo!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: men snyggve vi då!

haha, gammal, gammal bild! minnen<3

ska bli så sjukt jävla kul att du kommer upp, längtar! och om du inte orkar med solen så är det ju bra att du åker upp då för vi ska inte få nå bra väder resten ev veckan.. det kanske blir regn på studenten, vilket är sad i ögat! blä.

men men, ska bli så jävla kul att du ska komma iaf. varför är dom handikappade när det kommer till att spela brännboll?

2009-05-31 @ 18:49:43
Postat av: Tolli

fan snart äru i Östersund skallepär, saknat dig som as! :'D

<3

2009-06-01 @ 22:29:32
URL: http://floffsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Men Bea, ta och uppdatera lite oftare va! ;)

2009-06-11 @ 16:16:44
URL: http://nallo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0