Tokio Hotel Göteborg

jaa kom fram till kön i Göteborg vid halv 10 på morgonen.. Var så långt bak så vi fick inte ens något nummer x) Men ja räkna att vi hade ungefär nr 280. hehe, precis som dagen i stockholm så gick det jävligt fort. Satt och kollade på VP på Beas data igen. Sen vid insläppet lyckades vi tränga oss som fan (fult ja vet,, ja bryter mot mina egna regler ) xD Hamnade bland dom som hade nr och sen när vi gick in i arenan så sa en av vakterna att just jag och bea skulle ta en annan väg så då gick om cr 40 personer. Dom blev väldigt arga, men vakten sa ju åt oss och vi sa ju inte nej direkt xD När vi kom in så var det helt fullt på Toms sida, så vi ställde oss på andra raden på catwalken, men sen ångra vi oss och gick till georgs hörna,andra raden där med.
Jag o bea gled ifrån varandra, bea försvan bort med någon gammal morsa som var helt pysko. Men hon lyckades ta sig till mig igen xD hehe duktigt. :D

Konserten var precis som alla andra, helt underbar! det roliga var att dom framför oss typ vände sig om hela tiden och fråga oss vilken låt som var nästa med mera xD 

Maja lyckades fånga Georgs flaska :O hmm...  Sen efter konserten så satt vi på stationen och vänta på våran buss som gick klockan 3. Kom fram till malmö klockan 6, sen hem till Katta och hämta massa saker sen danmark och sen fick vi skjuts hem till ystad.. aahh det var faktiskt jävligt skönt xD var så jävla slutkörd xD

Skulle inte vilja säga att det varit dom bästa dagarna i mitt liv... Men konserterna har varit dom bästa stunderna i mitt liv :D:D om det make sense vet ja inte men så är de x)



hehehhe.. detta e typ halva kön åt ena hållet xDD






















Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Ska du säga! :D Dina är bättre!

Men tack så mycket. Kameran jag har nu (det är inte min men den jag använder) är en Exilim EX-Z450. Inte så himla bra konsertkamera egentligen - förutom att filmerna blir ganska bra - men den funkade. :)

2010-04-01 @ 00:10:56
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: ♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

Snyggingar! ^^

2010-04-08 @ 10:32:36
URL: http://lindapauline.se
Postat av: IDA

Fina bilder! :)

2010-06-04 @ 16:14:15
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: IDA

Haha vilket minne. Ser ju nu att jag redan kommenterat här!.. Jag antar att det i och för sig bara visar att jag fortfarande tycker de är fina. ;) Haha..

2010-06-04 @ 16:16:47
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0