Tokio Hotel Stockholm

Efter att först köat i 5 dagar och sen sova bara några timmar i malmö så var vi ganska trötta när vi satte och på tåget upp mot stockholm. Vi åkte ut till globen och fick nr 57-59. Sen åkte vi hem till mormor.  Jag hade hunnit blivit förkyld så jag sov jätte dåligt och sen gick vi upp 6 på morgonen. Pendlade sedan mellan mormor och globen hela dagen. Var skit jobbigt, jag och bea kände att det var SÅ nära att hoppa ur kön. men vi kämpade på :) Sen dagen före konserten så sov vi i 3 h, skulle vara ute vid globen klockan 5 så vi var tvungen att ställa klockan på halv 3. Satt sen ute hela dagen i cirka 10 minus. Inte så mysigt.Men Bea hade sin data med sig så jag,bea och maja kollade på VP xD kändes lite lol sådär.. dagen gick väldigt fort ändå måste jag säga..
 Konserten var helt underbar :)  andra raden på Toms sida :D efter konserten åkte vi hem till mormor igen sov cirka 3 h och sen iväg till göteborg.. Mkt sömn här som ni kanske hör? XD

 



 
Utanför globen i det härliga vinter vädret ^^ ( charlotte o Zara )



Bea&jag och innan konserten :D Toms hörna som sagt! azum azum

  




TomiBoi, seriöst så jävla snygg IRL????!!!




haha älskar bilden xDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0